دُژَنپَشت

tarikh , farhang, tamadoone iran

 

دوستان این آخرین مطلب من در این وبلاگ است من به تعطیلات تابستانی میروم و متاسفانه دسترسی به اینترنت ندارم به نوعی از همتون دور میمونم ولی در اواسط شهریور بر میگردم لطفا این مطلب که آخرین است را بخوانید شاید فرجی شد ! متاسفانه وبلاگ آیات شیطانی هم چند روز پیش هک شد امیدوارم بهزاد بتونه وبلاگش رو پس بگیره و به مبارزش ادامه بده راستی آقای آخوند کش وبلاگت نمیاد مطمئنی لینکت را درست دادی....... راستی لطفا ایمیل ندید من نمیتونم بخونم !!! یه چیز دیگه بخشهای وبلاگ هم کامل شد ( زیر لینک صفحه اصلی) ممنونم از همتون که منو همراهی کردید تا وسطای شهریور بدرود.

مجازات اسلامی
مقدمه:
"و سالکم لا تقاتلون فی سبيل الله و المستضعفين"
« چه می شود شما را ؟ چرا نمی جنگيد در راه خدا و در راه مستضعفين »
سخنی از امام شیعیان «صادق» در خصوص ظهور اسطوره اسلامی :
«اين پيروزی دست نخواهد يافت جز در غرقاب خون و عرق»

آری الله تازی به شما امر کرده که گردن بزنید و خون بریزید زیرا اگر نکشید شما را در آتش خواهد سوزاند:
« ای رسول با اعرابی که از جنگ تخلف کردند بگو اگر به حقیقت قصد متابعت دارید به زودی برای جنگ با قومی شجاع و نیرومند ( فارس و روم ) دعوت میشوید که جنگ و مبارزه کنید تا وقتی که تسلیم شوند در این دعوت اگر اطاعت کردید خدا به شما اجر نیکو خواهد داد و اگر نافرمانی کنید چنانکه از این پیش ( در حدیبیه) مخالفت کردید شمارا به عذابی دردناک معذب خواهد کرد »
( سوره الفتح آیه 16 انتشارات گنجینه و انتشارات عرفان)
این آیین و مسلک "اسلام" چگونه آخرین و کاملترین است چنانکه در وبلاگ پیشین خود در مورد آیه های قتال و بی ارزش شمردن زن نیز بحث کردم
وبلاگ قبلی خدای عرب هیچ تمایلی به دموکراسی و یا انسان دوستی ندارد زیرا این گونه که از اسطوره های قرآنی بر میایید جهان با اولین خونریزی " هابیل و قابیل " شروع و با جنگ و خونریزی مهدی به پایان میرسد(!) پس چه امیدی به ادامه زندگی داشته باشیم یا ما را میکشند و یا خدا ما را در آتش میسوزاند!

مجازات اسلامی :
اینطور که از اسلام و گفته های الله بر میاید پس مجازات متخلفین باید چیزی با درون مایه خشم و خونریزی باشد همانطور که محمد پیامبر عرب میگویید :
در این دنیا گناهکار را قصاص کنید که از عذاب در آن دنیا بهتر است !
از این سخنن چنین بر میاید که اگر دوست یا دشمن زد و چشم برادر مسلمانی را نابینا کرد باید چشم اورا هم در بیاوریم تا در آن دنیا از غضب الله تازی در امان باشیم در صورتی که اگر در یک کشور که دموکراسی و حقوق بشر در آن جریان دارد و به یک هنجار تبدیل شده اگر فردی به عنوان قاتل و یا مجرم شناخته شود مجازات آن حبس عبد و یا جریمه است ، نه اعدام و نه شلاق و نه چشم در آوردن و سنگسار !
مگر ما غیر انسان وبه عبارتی حیوانیم ( بلانسبت) که باید با ما اینگونه رفتار شود ، مگر در مشهد نبود که چهار زن را به علت فحشا سنگسار کردند مگر در انزلی نبود که عده ای جوان را به علت مصرف مشروب در ملاء عام شلاق زدند ؟
آیا اصلا میدانید سنگسار یعنی چی و چگونه در مورد زن و مرد صورت میگیرد؟
میدانید وزن و شکل سنگی که میخواهند با ان زنی را سنگسار کنند در مقابل مرد فرق دارد ( از نظر وزن و شکل) وبه زبان ساده تر سنگسار یعنی مرگ تدریجی همراه با شکنجه.
آیا تا به حال به خود زحمت داده اید تا قرآن را بخوانید؟ آیا میدانید الله در کتاب خود خطاب به مسلمانان چه گفته :
( سوره نور آیه 2 )
.....چنانچه زنی و یا مردی زنا کرد به او 100 تازیانه بزنید..... ! سوال من از خدا اینست موجودی به نام زن که خود آفریدی تحمل 100 تازیانه راداراست که اینگونه حکم کرده ای؟!! اگر صد تازیانه را به سنگ بزنید خرد میشود چه برسد به زن !

در جهانی که زندگی میکنیم به غیر از کشورهای مذهبی چنین احکامی نه تنها غیر انسانی بلکه وحشیگری به حساب میاید ، اگر خدا قاضی است و مجازات کننده است چرا کارها را بدست او واگذار نمیکنید اگر یک انسان قاتل و خطرناک است پس چرا طبق حقوق بشر آن را حبس نمیکنید؟
حرف من با اسلامیون این است که چرا متوجه نیستید که حق معلول و یا شکنجه و از همه مهمتر گرفتن جان یک انسان را ندارید ! آری آن زمان که معتصم خلیفه عباسی که بر ایران حکومت میراند ایرانیان را شکنجه میکرند ( زنده زنده پوست کردن ، زبون را از حلقون کشیدن و اتش زدن و قطع دست و پا ) ولی شما مسلمان و شیعه عزیز که ادعات میشود چرا ؟ آیا دوست دارید این اعمال بر شما حاکم شود.
من از این ناراحتم دموکراسی و حقوق بشر که از این سرزمین و به همت شاهان بزرگ این مرز و بوم سرچشمه گرفته چرا ؟ چرا مردمم باید طرفدار خونریزی باشنداگر حرف های من اراجیفی بیش نیست پس بد نیست نگاهی به سوره مائده آیه 33 و 38 بیندازید انجا که الله گفته دست مرد و زن دزد را ببرید و یا در جایی دیگر فرمان به بریدن دست و پای مخالف انسان به اصطلاح کافر را داده(!)
واقعا متاسفم برای آنانکه نمی اندیشند و خفته اند برای آنانکه به دیدن اعدام همنوع خود میروند و هر لحظه که جرثقیل طناب را برگلوی یک انسان میفشارد فریاد الله اکبر بلند میشود و صلوات میفرستند ، برای ایرانم و مردم همیشه خفته ایران متاسفم.
ره به این جاده تاریک برند ........ جان مجنون چو آب با خود برند
اعتراض یکی مثل من وشما به مجازاتی است که در کشورمان ایران و همچنان در کشورهای مسلمان روز به روز افزایش میابد سنگسار ، چند بار اعدام یک انسان ، قصاص وهمه و همه نه تنها با کارهای معتصم فرقی نداردبلکه اعمالی است که الله عرب آنها را در کتاب خود به صراحت بیان کرده و چندی هم توسط اسلامیون تندرو بر آن افزوده شده مسلمانی باش عربی و یا ایرانی باش ولی این را هم بدان در زمانی زندگی میکنیم که جنگ و خونریزی جایی ندارد عمل کردن به کتابی که دستوراتش قرون وسطایی است چیزی جز بدبختی برای ما به ارمغان نخواهد آورد .
ننگ و آر نیست کمی بیندیشید ببینید قطع دست و پا و چشم در آوردن و سنگسار انسانی است .......؟

پ.ن :
من کاری به کشورهای دیگر ندارم بحث من بر سر اینست که چرا برای کاری که از نظر اسلام حرام ، خطا و گناه است در مقابلش باید چنین مجازاتی در نظر گرفته شود که ارزش انسان را زیر سوال ببرد !

posted by شارمین مهرآذر @ 12:13 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

other points

بخشهای وبلاگ

John lives in Toronto and is a freelance illustrator and a designer/animator for CHUM Television. He writes about , design, and visual culture under the pseudonym Robot Johnny

مهمترین لینکها و سایتها

Claire Robertson is an illustrator and toy from Melbourne, Australia. While her illustration clients have included The New York Public Library, Scholastic and Cambridge University Press, it’s her blog Loobylu.com that brings her the most joy and which has attracted the most attention with rave reviews in the Wall Street Journal, WIRED Magazine and The Guardian.

About This Blog

کانون خردگرایی شعوبیه بر پایه راستی و منش پاک و بر سه بنیان پندار،گفتار و کردار نیک پایه گذاری شده و هدفش از نقد ادیان و خرافات تنها برای نشر آگاهی است. کانون به هیچ حزب و دسته سیاسی وابسته نیست و مستقل کار میکند.برای عضویت پس از خواندن قوانین کانون میتوانید به ما ایمیل بزنید تا آگاهی بیشتری به شما در این رابطه داده شود.

Contact Us

This is an open source template, which means that you are free to use it in any way you want to without any obligations. If you decide to use this template, I kindly ask you to leave the "Design by Andreas Viklund" link in the footer. I am also interested in seeing how my templates are used, so feel free to send me an e-mail with a link to your page. If you want more templates to choose from, check out the sites in the "Favorite links" menu to the right!

به ایران بیاندیش آزادی در دستان ماست

فرهنگ ایرانی گوید گستاخ باش تا شک کنی و شک کن تا بیاندیشی

جرات اندیشیدن داشته باش

آگاهی سرآغاز آزادی است

Archives

Previous Posts

آثار احمد کسروی

Links

براي عضويت در خبرنامه سايت ايميل خود را وارد كنيد.

Logo


make money online blogger templates

در صورت فیلتر تارنگار کانون جلوی آدرس اصلی کانون عدد1 را بگذارید اگر موفق نشدید با ما تماس بگیرید. تارنگار کانون را به دوستان خود معرفی کنید.